מתחרים זה טוב?!?
מתחרים זה טוב?!?
כמעט כל בעל עסק יספר לך שהדבר שהכי מלחיץ אותו זה המתחרים והמחירים הנמוכים שלהם. האם זה נכון?
האם כולנו אנשי מכירות?
האם כולנו אנשי מכירות?
רבים טוענים כי אינם אנשי מכירות. להפך... המושג מכירה דוחה אותם! האומנם???
מהו יועץ עסקי?
מהו יועץ עסקי?
על היועץ העסקי, יתרונותיו וכיצד הוא יכול לעזור לבעל העסק תוכלו לקרוא כאן.

ניהול זמן !!!

אחת הבעיות המרכזיות עליהן מתלונן בעל עסק היא זמן. ככל שהעסק גודל בעל העסק מרגיש לחוץ יותר עצבני יותר, לא עומד בעומס, יש תקלות וכמובן שאפשר לשכוח משעות עבודה נורמליות שלא לדבר על חופשים.

מומלץ לקחת פנקס ועט ולרשום מטלות עתידיות. לאחר מכן, יש לקחת כל מטלה ולהגדיר אותה בזמן. גם זמן משוער לביצוע המשימה וגם תאריך התחלה וסיום לפי הזמן המשוער. לבסוף יש לסדר את המטלות לפי סדר עדיפות.

נשמע פתרון פשוט מידי??? אכן כך!

פשוט אבל עובד!!!

התחילו להכין רשימות מיד והתוצאות לא יאחרו לבוא...

טוהר מולטימדיה

הדרך שלך להצלחה!!!

פרסום לעסקים קטנים ובינוניים

פרסום לעסקים

החלטת שאתה רוצה לפרסם את העסק שלך ואתה שואל את עצמך היכן להתחיל?!?!
אל דאגה עסקים קטנים כגדולים, משקיעים לא מעט בבחירת משרדי פרסום, שישכילו לכוון אותם כיצד לפרסם את העסק שלהם. לעיתים מדובר בקמפיין פרסומי חד פעמי, לעיתים בקמפיין מתמשך וישנם רבים, בעיקר עסקים גדולים שמחזיקים משרדי פרסום על בסיס תקציב שנתי. למשרדי פרסום קטנים כגדולים, אמורה להיות היכולת לדעת כיצד להשתמש נכון בתקציב פרסומי, לפרסום עסק בכל סדר גודל.

תקציב פרסומי

אחת הטעויות הגדולות של בעלי עסקים רבים, היא הדרך שבה הם בונים את תקציב הפרסום שלהם. ברוב המקרים בעל העסק יחליט כמה הוא מוציא לפי "הזדמנות" שנפלה בחלקו והגיעה אליו ע"י איש מכירות ממולח, או ע"י פניה אישית שלו למשרדי עיתון זה או אחר בכדי לפרסם את המוצר או השירות שלו, מתוך הבנה שמשהו צריך לעשות. ההחלטה על גובה ההוצאות הפרסומיות בד"כ היא החלטה רגעית וללא הפעלת חשיבה אסטרטגית שיווקית ועסקית. חשוב לדעת שבניית תקציב שיווקי לעסק, חייב להיות בנוי נכון ובוודאי מחולק נכון ע"פ תקציב חודשי\שנתי. בעל עסק שישכיל להכין מראש את רשימת ההוצאות שלו שתהיה נגזרת לרווחים קיימים ועתידיים, ימנע מעצמו עוגמת נפש ובודאי יגדיל את יכולת המכירה שלו, בלי להיכנס להרפתקאות שלא לקח בחשבון.

קופירייטינג

החלטת על תקציב הפרסום שלך?!? מצוין!!! עכשיו אתה צריך שהכסף שלך ייתן לך יותר. פניה לגרפיקאי או לעיתון מוצלחים וטובים ככל שיהיו, לעולם לא יספקו תוצאות שוות ערך לאיש שיווק שיעבוד על החומרים שלך. איש השיווק ידע כיצד להעביר את המסרים השיווקיים שלך בצורה קצרה וקולעת, יועץ שיווקי ידע כיצד להימנע מאלמנטים שעלולים לגרום נזק לפרסום שלך והחשוב ביותר, איש שיווק איכותי יידע לספק את הסחורה ב כתיבת תוכן שיווקי, פשוט ואיכותי, שידע לקרוא לפעולה ולייצר לך לקוחות.

 

הפקת קמפיין

קמפיין שיווקי הינו תהליך הבנוי מאסטרטגיה שיווקית מתאימה לעסק, תכנון תקציב ידוע מראש והעברת המסרים הנכונים ללקוחות שלך. שימוש בידע שהוזכר לעיל והפצת המסרים במקומות הפרסום הנכונים ובמינון הנכון, הם הכלים החזקים ביותר היכולים לקדם כל עסק ולהגדיל בצורה משמעותית את יכולת המכירה שלו. עסק קטן או גדול שיפנה למשרד פרסום שיבנה לו תוכנית שיווקית שתתאים לו, יחסוך זמן וכסף וייצר לו מהר מאוד, את התוצאות שתמיד רצית. קמפיין שיווקי אמור לחלוש על כל אפשרויות השיווק הקיימות בשוק בכדי לכסות ככל האפשר את קהל היעד של בעל העסק. התקציב יחולק למספר אפיקים המשלימים זה את זה. בניית תדמית ומיתוג לעסק שיכלול עיצוב ויזואלי וקופירייטינג של העסק כגון לוגו וסולגן מוביל. שיווק באינטרנט שיכיל בניית אתר שיווקי, קידום האתר באינטרנט בבלוגים ובאתרים חברתיים כגון פיסבוק  גוגל + וטוויטר. במקביל- פרסום במדיה כתובה כגון עיתונים ארציים ו\או מקומונים, חלוקת חומר פרסומי בדיוור ישיר וכמובן שימוש בגימיקים שיווקיים שימשכו לקוחות כאשר כאמרו הקו המוביל הוא הקוו המיתוגי שנבנה בתחילת הקמפיין.

יש לי תקציב נמוך לשיווק

מומלץ מאוד לעסק שאינו יכול להרשות לפנות למשרדי פרסום ותקציב הפרסום שלו קטן מ-5000 ₪ בחודש, לפנות ל ייעוץ שיווקי, שייתן לו הכוונה מתאימה ויחסוך לו ניסיונות שווא, העלולים לפגוע בו יותר מאשר לסייע לו. יועץ שיווקי איכותי, ייתן פתרונות יצירתיים, שיסייעו לבעל העסק להשתמש נכון וחכם בתקציב נמוך.

 

אנו בטוהר מולטימדיה נשמח לסייע לך בעל עסק קטן בינוני או גדול, לבנות נכון את קמפיין הפרסום שלך ולייצר ממנו תוצאות איכותיות ולאורך זמן.