האם כולנו אנשי מכירות?
האם כולנו אנשי מכירות?
רבים טוענים כי אינם אנשי מכירות. להפך... המושג מכירה דוחה אותם! האומנם???
יש לך את זה?
יש לך את זה?
האם מוטיבציה ורצון מספיקים בכדי להיות יזם מצליח?מה באמת דרוש בכדי לדעת שיש לך את זה?
מי צריך יועץ עסקי?
מי צריך יועץ עסקי?
מדוע נחוץ לעסק יועץ עסקי וכיצד יכול היועץ להוביל את העסק שלך קדימה.

ניהול זמן !!!

אחת הבעיות המרכזיות עליהן מתלונן בעל עסק היא זמן. ככל שהעסק גודל בעל העסק מרגיש לחוץ יותר עצבני יותר, לא עומד בעומס, יש תקלות וכמובן שאפשר לשכוח משעות עבודה נורמליות שלא לדבר על חופשים.

מומלץ לקחת פנקס ועט ולרשום מטלות עתידיות. לאחר מכן, יש לקחת כל מטלה ולהגדיר אותה בזמן. גם זמן משוער לביצוע המשימה וגם תאריך התחלה וסיום לפי הזמן המשוער. לבסוף יש לסדר את המטלות לפי סדר עדיפות.

נשמע פתרון פשוט מידי??? אכן כך!

פשוט אבל עובד!!!

התחילו להכין רשימות מיד והתוצאות לא יאחרו לבוא...

טוהר מולטימדיה

הדרך שלך להצלחה!!!

צעדים ראשונים

השלבים לפתיחת עסק

תהליך פתיחת עסק הינו תהליך מורכב. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים שלא הכינו את עצמם כמו שצריך, לפני פתיחת העסק וגילו להפתעתם כי לא רק שהעסק שלהם לא עובד כפי שרצו, העסק שלהם מפסיד כסף מידי חודש.

בפתיחת עסק חדש יש לקחת בחשבון את הסעיפים הבאים.

  1. איסוף מידע כללי על העסק\יזמות אותו אתה רוצה לפתוח.
  2. חיפוש מקום, תוך בדיקת המתחרים הרלוונטיים.
  3. תכנון מראש לפרטי פרטים של הציוד והמלאי שיש צורך לרכוש, ע"פ תקציב נתון מראש.
  4. חישוב עלויות קבועות ומשתנות, מעלות חומר הגלם או ציוד השירות ועד שכירות  ארנונה שרותי תקשורת ורכב.
  5. תכנון עלויות ראשוניות מקיפות ברגע שנפתח העסק לפני הכנסות, על סמך הסעיף הקודם (עסק קמעונאות קטן ידרוש לפחות 50,000 ₪ בתור התחלה).
  6. יש צורך להחליט האם  לפתוח עוסק פטור, עוסק מורשה, או חברה בע"מ. מומלץ להתייעץ ברואה חשבון או יועץ מס.
  7. מומלץ לפתוח חשבון בנק נפרד לעסק (חובה רק בחברה בע"מ).
  8. בחירת רואה חשבון\מנהל חשבונות לעסק.
  9. לימוד החוקים הנוגעים לפתיחת העסק כגון ההבדל בין חשבוניות מס, מס קבלה, וקבלות, הנהלת חשבונות כפולה וכ"ו, חובה להתייעץ עם רואה חשבון\יועץ מס.
  10. הדפסת חשבוניות ידניות או רכישת תוכנה לניהול עסק והדפסת חשבוניות ממוחשבות מומלץ להתייעץ ברואה חשבון או יועץ מס.
  11. יצירת קשר עם חברת סליקה ואשראי (במידת הצורך).
  12. רישוי עסקים ולעיתים אף רישוי בית ייצור, למייצרים בבית העסק (כגון מוצרי אפיה בקונדיטוריה וכדומה).
  13. רישום העסק בעירייה בכדי לקבל את כל השירותים הנצרכים כגון מים חשמל וכ"ו. יש לבדוק אם ישנם חובות בעירייה מהשוכר או הבעלים הקודם.
  14. הכנת בית העסק לפעילות שוטפת כגון פתיחת קו טלפון\אינטרנט על שם העסק (חשוב למקרה שהעסק עובר מקום) אולי אפילו בחירת קו 1-700 או 1-800 כקו שממתג את העסק, כעסק רציני ואינו יקר.
  15. הכנת אסטרטגיה שיווקית מתאימה ותכנון לטווח ארוך של הפעילות בעסק.
  16. בניית מיתוג לעסק כגון, לוגו מתאים, מוצרי דפוס בעלי תוכן שיווקי איכותי. כרטיסי ביקור מעטפות ודפי לוגו ובמידת הצורך אתר אינטרנט ( מומלץ לרכוש דומיין לפני שייתפס ע"י המתחרים, עלות דומיין לשנה כ-80 ₪ ).  

אנו בטוהר מולטימדיה ייעוץ עסקי ושיווקי, נשמח לסייע לך בתהליך בניית העסק שלך, מרגע התכנון ועד לרגע פתיחת העסק. אנו נסייע לך בבדיקת כדאיות פתיחת העסק, נבנה יחד אתך אסטרטגיה שיווקית מתאימה, נספק לך שירותי הנהלת חשבונות ונכוון אותך בדרך שלך להצלחה.

התקשר עכשיו לקביעת פגישה 1700-704-676