האם כולנו אנשי מכירות?
האם כולנו אנשי מכירות?
רבים טוענים כי אינם אנשי מכירות. להפך... המושג מכירה דוחה אותם! האומנם???
מי צריך יועץ עסקי?
מי צריך יועץ עסקי?
מדוע נחוץ לעסק יועץ עסקי וכיצד יכול היועץ להוביל את העסק שלך קדימה.
מתחרים זה טוב?!?
מתחרים זה טוב?!?
כמעט כל בעל עסק יספר לך שהדבר שהכי מלחיץ אותו זה המתחרים והמחירים הנמוכים שלהם. האם זה נכון?

ניהול זמן !!!

אחת הבעיות המרכזיות עליהן מתלונן בעל עסק היא זמן. ככל שהעסק גודל בעל העסק מרגיש לחוץ יותר עצבני יותר, לא עומד בעומס, יש תקלות וכמובן שאפשר לשכוח משעות עבודה נורמליות שלא לדבר על חופשים.

מומלץ לקחת פנקס ועט ולרשום מטלות עתידיות. לאחר מכן, יש לקחת כל מטלה ולהגדיר אותה בזמן. גם זמן משוער לביצוע המשימה וגם תאריך התחלה וסיום לפי הזמן המשוער. לבסוף יש לסדר את המטלות לפי סדר עדיפות.

נשמע פתרון פשוט מידי??? אכן כך!

פשוט אבל עובד!!!

התחילו להכין רשימות מיד והתוצאות לא יאחרו לבוא...

טוהר מולטימדיה

הדרך שלך להצלחה!!!

עיצוב וגרפיקה

גרפיקה

לבעלי עסקים רבים יש נטיה לחשוב שהעסק או המוצר שלהם צריך להראות כמו שהם אוהבים, אם הצבע האהוב עלי אדום או שאני אוהבת פרפרים אז זה המסר אותו אעביר לגרפיקאי, שיעצב את החומרים השיווקיים שלי, או המוצר שלי.
בנוסף כאשר אתה בוחר את הגרפיקאי שלך סביר שתבחן בתיק העבודות שלו את הסגנון ואיכות העבודה שלו וכמובן את המחיר. ככל שבעל העסק יחפש עבודה איכותית יותר המחיר יהווה מרכיב פחות משמעותי ואיכות העבודה תהיה הבסיס עליו יבנה את ההחלטה איזה סטודיו לגרפיקה יבחר. מה שבעל העסק בד״כ לא לוקח בחשבון הוא שלגרפיקאי מוכשר ככל שיהיה, אין את היכולת לנתח את אופי העסק או המוצר שלו ברמה שיווקית גבוהה. לעיתים גרפיקאי מוצלח ככל שיהיה, מציג תוצאה שנראית על פניו מוצלחת מאוד ומתאימה בצורה מושלמת לצבע האדום או הפרפרים, אך המסר השיווקי ובוודאי הטקסטים השיווקיים, לא מביאים את הלקוח לרצות להשתמש בשירותים או במוצר שלנו.
 
אנו בטוהר מולטימדיה עושים מאמצים להתאים את אופי העיצוב הגרפי ללקוח, אך אנו דואגים שהמסר השיווקי לא יהרס