לקוחות יקרים. ברוכים הבאים לאתר החדש של טוהר מולטימדיה. האתר בשלבי שדרוג. אנא האזרו בסבלנות.
ניתן להשיג אותנו בטלפון : 1700-704-676
מה אומרים עלינו : "יישר כוחך על הטיפול בעסק שלנו, על העצות הנכונות...תוך זמן קצר העסק שיקם עצמו והכפיל את מספר לקוחותיו המרוצים, והגיע למקום הראשון בגוגל בתחומו". לחץ לקריאה...
מה אומרים עלינו : "...תוך זמן קצר הבנו שהמבט החיצוני המקצועי שלך, סייע לנו לראות את הדברים בצורה נכונה... הצלחת להפוך את העסק ליחידה אחת זורמת...." לחץ לקריאה...
טוהר מולטימדיה... הדרך שלך להצלחה !!!
ניהול זמן !!!
אחת הבעיות המרכזיות עליהן מתלונן בעל עסק היא זמן. ככל שהעסק גודל בעל העסק מרגיש לחוץ יותר עצבני יותר, לא עומד בעומס, יש תקלות וכמובן שאפשר לשכוח משעות עבודה נורמליות שלא לדבר על חופשים.
מומלץ לקחת פנקס ועט ולרשום מטלות עתידיות. לאחר מכן, יש לקחת כל מטלה ולהגדיר אותה בזמן. גם זמן משוער לביצוע המשימה וגם תאריך התחלה וסיום לפי הזמן המשוער. לבסוף יש לסדר את המטלות לפי סדר עדיפות.
נשמע פתרון פשוט מידי??? אכן כך!
פשוט אבל עובד!!!
התחילו להכין רשימות מיד והתוצאות לא יאחרו לבוא...
טוהר מולטימדיה
הדרך שלך להצלחה!!!
פעמים רבות, בעלי עסקים וחברות המבקשים לבנות קמפיין לעסק שלהם, מגיעים לשאלה לאן יופנה הבאנר שבנו, כמו קידום ממומן בגוגל או קמפיין ממומן בפייסבוק. ההתלבטות ברורה. "השקענו באתר המון כסף וזמן, יש בו הכול... ברור שקמפיין שיווקי צריך להוביל לאתר של העסק או החברה". כשאנו שואלים את מנהל השיווק בחברה, האם כשהוא נכנס לקנות מוצר ספציפי במקום גדול, האם הוא מעדיף להיכנס לאולם מלא מוצרים שונים, או להגיע למוצר הספציפי אותו בקשו לקנות, מיד בכניסה... "בודאי בכניסה, בד"כ אין לי זמן להסתובב, לפעמים אני משתגע עד שאני מוצא את המוצר שרציתי! פעם בכמה זמן, כשיש לי זמן... אחרי שאני מוצא את המוצר שחיפשתי, אני מסתובב קצת לשטוף את העניים ואולי לרכוש עוד מוצר או שניים...". כשאנו שואלים אותו אם לעיתים העדיף ללכת למכולת השכונתית היקרה, על פני מרכז קניות זול, בד"כ התשובה חיובית, בתוספת- "איך לא...גם הזמן שלי שווה כסף"...
האתר שלך בד"כ יהיה מלא באנפורמציה ומי שיכנס אליו לא תמיד יצליח למצוא את עצמו. הבעיה היא שהוא נכנס אליך רק בגלל שחיפש מוצר ספציפי, שעכשיו נעלם מעיניו בין שלל השירותים והמוצרים שלך. בכדי לעצור לקוח כזה מלברוח, אתה חייב להציב בפניו את המוצר בצורה ברורה הבנויה נכון שיווקית, והכי חשוב בצורה שקוראת לפעולה. הפיתרון יגיע בצורת בניית דף נחיתה, המורכב מעמוד אחד, אשר העיצוב והטקסט המזמינים שלו, קוראים ללקוח לפעול ולבצע רכישה. מיני סייט לעומתו יהיה בנוי ממספר עמודים אינטראקטיביים, כשכל עמוד מתרכז ביתרון אחר של המוצר. למרות הדמיון של מיניסייט לאתר רגיל, מיניסייט בנוי בצורה שונה מאתר אינטרנט רגיל הן בסגנון העיצוב והן במסרים.
לבניית דף נחיתה ישנם מספר כללים. לצערנו הרבה מעצבים משקיעים המון בעיצוב הדף, בצבעים ובתמונות, אך מה לעשות, חנות מדהימה ויפה ככל שתהיה, אם לא תהיה מזמינה נוחה למסייר בה, בסופו של דבר תגרום לו לעזוב ללא ביצוע של רכישה. לעומת זאת אנו מעדיפים לרוב, להיכנס לחנות שאינה מדהימה בעיצוב שלה אך נוחה ומסודרת וליהנות מחוויית רכישה מהירה ונוחה. המעניין הוא שלעיתים דווקא עיצוב מוגזם מסיט את הרוכש הפוטנציאלי מהעיקר והוא מתבלבל, בין שלל הגירויים העומדים מולו.
הפיתרון בו תשתמש, בכדי למנוע מלקוח לברוח מהאתר שלך, הינו דף נחיתה מעוצב נכון שיווקית. הדרך שבה תעצב את אותו הדף או המיניסייט היא אותה הדרך בה היית מושך את תשומת לב הלקוח, לרכישת מוצר בחנות שאינה וירטואלית. עיצוב נכון של דף הנחיתה ימרכז את המוצר על במה וירטואלית, יתרונות המוצר יובאו בצורה ברורה ומושכת, כפי שיראה שילוט איכותי ליד מוצר על המדף. בנוסף לכך, תפקידו של דף הנחיתה להוסיף ערך למוצר, ע"י הוספת וידאו המספר על המוצר או השירות, וחשוב מכל תוספת או הפניה למכתבי המלצה או תודה של לקוחות מרוצים בעבר והחשוב מכל, הדף כולו אמור להתרכז למקום אחד שלחיצה עליו תוביל לתחילת תהליך הרכישה, טופס מילוי פרטים או טופס הזמנת מוצר (כאן יש לקחת בחשבון את הוספת SSL לקניה מאובטחת).
כתיבה שיווקית המשולבת בעיצוב דף הנחיתה או המיניסייט, חשובה לא פחות מהעיצוב דף נחיתה. בנייה נכונה של הדף אמורה לכלול כותרת ברורה ומזמינה, הסבר על המוצר או השירות כמענה לצורך, הוספת ערך ע"י שימוש בסרטון או מכתבי המלצה ותודה. קריאה לפעולה וכפתור הרכישה או טופס מילוי הפרטים. חשוב להשתמש בבעל מקצוע וקופירייטר כדי להשתיל מסרים איכותיים בצורה מקצועית.
דוגמה לשבלונה של דף נחיתה בסיסי.
כותרת ראשית מושכת | |
|
|
טקסט המתאר בקצרה את המוצר\שירות כמענה לצורך, בהתאם לכותרת הראשית. |
|
קריאה לפעולה (בפעם הראשונה) | |
תמונה מדברת- מעבירה מסר חיובי משלים לצורך של המשתמש. | |
טקסט נוסף המספק מידע ומתאר את המוצר יתרונותיו והערך המוסף שלו בצורה מפורטת יותר, אך לא מוגזמת או מתישה | |
חשיפת יתרונות המוצר- כגון לקוחות מרוצים והסבר על הערך של המוצר. כאן מתאים וידאו המספר על המוצר או לקוחות מרוצים מדברים. | |
קריאה לפעולה (בפעם השניה) כולל טופס או כפתור רכישה |
כמובן שישנם עוד כלים רבים להפיכת דף נחיתה למושך, איכותי, שייצר את הפעולה שאנו רוצים מהמשתמש. אך הבסיס שהובא לפניך מהווה מרכיב חשוב ביותר שיביא בהכרח תוצאות מוצלחות יותר ממה שהצלחת להשיג בעבר.